ZÁŘÍ 2004   |   ŘÍJEN 2004   |   LISTOPAD 2004   |   PROSINEC 2004   |   LEDEN 2005   |

ÚNOR 2005   |   BŘEZEN 2005   |   DUBEN 2005   |   KVĚTEN 2005   |   ČERVEN 2005   |

ZÁŘÍ 2005   |   ŘÍJEN 2005   |   LISTOPAD 2005   |   PROSINEC 2005   |   LEDEN 2006   |

ÚNOR 2006   |   BŘEZEN 2006   |   DUBEN 2006   |   KVĚTEN 2006   |   ČERVEN 2006   |

ZÁŘÍ 2006   |   ŘÍJEN 2006   |   LISTOPAD 2006   |   PROSINEC 2006   |   LEDEN 2007   |

ÚNOR 2007   |   BŘEZEN 2007   |   DUBEN 2007   |   KVĚTEN 2007   |   ČERVEN 2007   |

ČERVEN 2007
29. 6. 2007
PŘEDÁVÁNÍ VYSVĚDČENÍ
Studenti školy obdrží vysvědčení od svých třídních učitelů, sejdou se v 8.10 v kmenových učebnách. Nejlepší studenti školy se pak sejdou v 9.30 na kláštereckém zámku ke slavnostnímu předání vysvědčení a malých pozorností.

ilustrační foto

28. 6. 2007
SPORTOVNÍ DEN
Ve čtvrtek 28. června se konal tradiční sportovní den v kláštereckém aquaparku. Koná se již tradičně na závěr školního roku, letos proběhl v poměrně chladném počasí.
25. 6. 2007
OLIVIA TWIST - DIVADLO NAVENEK
V pondělí 25. června tvořili studenti kvinty, 1.G a septimy obecenstvo na generální zkoušce představení Olivia Twist kadaňského divadla Navenek - junior, které tvoří převážně studenti kadaňského gymnázia. Naostro se pak divadlo Navenek představilo kláštereckému publiku tentýž den večer.
Uvažujeme o tom, že studenti kláštereckého gymnázia na oplátku pozvou členy divadla Navenek - junior na generální zkoušku nově připravované hry o krásné Gutě z Hasištějna, jejíž premiéru se chystají uvést při příležitosti Kláštereckých kulturních žní.
Ing. Soňa Kolaříková
19. 6. - 23. 6. 2007
SEPTIMA - PROJEKT JIČÍN A PRACHOVSKÉ SKÁLY
Náš první den začal v úterý 19. června odjezdem z kláštereckého nádraží. Naším cílem bylo letovisko Sklář v malé vesničce Ostružno u Jičína. Po šestihodinové jízdě vlakem jsme konečně dosáhli vytouženého cíle a únavou všichni odpadli. Vstávalo se až k večeři. Druhý den ráno nám počasí přálo a tak jsme vyrazili na pěší túru do Prachovských skal. I když bylo ve skalách chladno, nesnesitelné horko se vtíralo všude – vše vyřešila správně vychlazená Kofola. Prachovské skály byly hezké, ale všichni jsme se těšili na koupaliště do kempu.
Ve čtvrtek nám naše „šéfová“ přichystala sportovní den. Disciplíny jako hod kládou, hod šiškou na cíl, fotbal, pinčes, běh ve čtveřicích se svázanýma nohama jsme zvládli úspěšně a bez zranění. Na konci výletu nás za odvedené sportovní výkony čekala sladká odměna. Poslední den jsme po snídani vyrazili do 8 km vzdáleného Jičína za Rumcajsem, Cipískem a Mankou. Navštívili jsme Rumcajsovu ševcovnu, pokochali jsme se vyhlídkou z Valdické brány a prohlédli si město. Po odpoledním dešti jsme si konečně připravili táborák, u kterého byli vyhlášeni vítězové i poražení, opekli jsme si buřty a oslavili narozeniny našeho spolužáka Péti =). Sobotní cestu domů všichni prospali, znaveni pátečním večerem. Doma jsme museli všichni dospávat, ale výlet stál za to.

Míša K., Míša M., Míša P., septima
19. 6. - 25. 6. 2007
TŘÍDNÍ VÝLETY
V týdnu od 19. do 25. června se konají jednodenní i vícedenní třídní výlety. Většina tříd, například 1.G, kvinta, kvarta a další, zvolila za svůj cíl blízkou přehradu Nechranice.
18. 6. - 22. 6. 2007
SEKUNDA - PROJEKTOVÝ TÝDEN - NA OBOU STRANÁCH ŠUMAVY
Ve dnech 18. – 22. 6. 2007 se třída sekunda zúčastnila projektového týdne Život na obou stranách Šumavy. 30 žáků naší školy se setkalo s 25 žáky ze St. Nikola Altstadtschule z Pasova a strávili společný týden na Šumavě v Hojsově Stráži. Jednalo se o pobyt spojený s prvním setkání s německými studenty, se kterými jsou žáci v písemném kontaktu a s nimiž bychom i v dalších letech chtěli udržovat partnerské vztahy. Věříme, že tato akce mimo jiné opět přispěje ke zdokonalování jazykových znalostí našich žáků. Tento projekt finančně podpořilo sdružení Teamsprint.

Klára V. ze sekundy shrnula celý pobyt takto:
Je 9.00 hodin. A naše celá super hlučná třída nastupuje do vlaku. Čeká nás dlouhá cesta. Radši to rozepisovat nebudu :). Kolem 16. hodiny jsme dorazili do Hojsovy Stráže. Šli jsme pěšky k našemu penzionu a párkrát jsme zabloudili. Dostali jsme pokoje. Zpočátku jsme byli nespokojeni, ale pak jsme se zabydlili. Po večeři jsme měli procházku po okolí.
V úterý přijeli Němci a odpoledne jsme měli společenské hry a chlapci fotbalový zápas, nakones hrála i děvčata.
Ve středu jsme byli v Železné Rudě. Navštívili jsme: staré česko – německé nádraží, kde pro nás byla připravena zajímavá přednáška a krátký film, muzeum loutek a dopravních prostředků. A pak zpátky dlooouhá tůra do penzionu. Večer jsme ještě stihli malování triček, táborák a diskotéku.

Ve čtvrtek odjeli němečtí kamarádi domů. My jsme jeli na koupaliště v Nýrsku a poté šli na pizzu a domů (penzion). Večerní program – táborák, diskotéka. V pátek jsme jeli domů, což mě mrzelo, protože to tam bylo super. Jak vidíte všem se to líbilo. Celý výlet byl povedený i s Němci, ti byli super :). Tak zopakujem si to znovu?

Mgr. L. Cvrčková, Mgr. Š. Vajdečková
13. 6. 2007
III.G - PROJEKTOVÝ TÝDEN - PSTRUŽÍ
Již 13. června 2007 odjela třída III.G společně s Mgr. Klementovou a Mgr. Cvrčkovou do malebné vísky Pstruží v západní části Krušných hor. Cílem téměř pětidenního projektu bylo bližší poznání lokality, která není příliš vzdálena od našeho města, ale přestože je jednou z českých chráněných krajinných oblastí, není veřejností tolik známa. Studenti třídy III.G prošli v průběhu několika málo dnů zejména oblast kolem Božího Daru, rašeliniště a zavítali i do Perninku a Horní Blatné. I po několika „vydatných“ pěších túrách zbyl studentům čas i na uspořádání sportovního turnaje, posezení u táboráku a další rekreační aktivity.

Mgr. Irena Klementová
13. 6. 2007
PŘEDNÁŠKA EUROCENTRA KARLOVY VARY
Pro studenty třetích ročníků GSOŠ se konala ve středu 13. června přednáška Eurocentra Karlovy Vary.
Mgr. Švajcrová, Ing. Pešoutová
12. 6. 2007
DRAVCI - VÝUKOVÝ PROGRAM
Studenti naší školy se v úterý 12. června zúčastnili v rámci výuky biologie výukového programu společnosti Zayferus, která se zabývá ochranou dravých ptáků.

Mgr. Jan Zach
7. 6. 2007
Certifikáty FIT in Deutsch 1 und FIT in Deutsch 2
Jedná se o mezinárodní jazykové zkoušky v německém jazyce, které proběhly pod záštitou Goethe-Institutu Praha na naší škole dne 7. 6. 2007. Zúčastnilo se 25 žáků, z toho 16 skládalo zkoušky FIT 1 a zbytek prokazoval své jazykové znalosti a dovednosti ve zkoušce FIT 2.
Všech 25 uchazečů o tyto certifikáty uspělo, jejich vědomosti v cizím jazyce byly hodnoceny jako velmi dobré ( 15 x byl udělen stupeň výborný, 9 x chvalitebný a pouze 1 x dobrý).

Mgr. Eva Sadílková, Mgr. Eliška Bernardová
6. 6. 2007
PERŠTEJNSKÁ ANTUKA
Ve středu 6. června vybojovalo smíšené družstvo gymnázia ve složení Valentýna Kuchařová, Bára Kalců, Adéla Rulcová, Aneta Zebischová, Marek Taška, Vladimír Brynda, Tomáš Perlík a Jakub Palička třetí místo ve volejbalovém turnaji Perštejnská antuka. Blahopřejeme a děkujeme za reprezentaci školy.